Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Meg is történhetne

Meg is történhetett volna. Talán meg is történt. Talán meg kellett volna történnie...

Friss topikok

Linkblog

4

2011.04.30. 22:27

szerző: Fényforrás

Gyorsan eltelt az a pár hét, amíg a násztáncot jártuk a munkahely és a hazaút által határolt területen. Finoman, amennyire a helyzet engedte. Egy kávé, egy ebéd, egy közös hazaút a céges autóval. Végül Timi kimondta, hogy jó, legyen meg az az alkalom, egyszer, de adjuk meg a módját! Legyen egy közös éjszaka, este vacsorával, összebújással, együtt alvással…
Tata lett a helyszín, az egyik iskolai nap után, amikor neki valamilyen „osztálytalálkozója” volt, nekem pedig el kellett utaznom egy fontos megbeszélésre.
Tatabányán futottunk össze, mindketten kicsit zavarban voltunk, hiszen először terveztük megkóstolni azt az almát igazából… Görcsös voltam, mintha nem tudnám, mit kell ilyenkor tenni, de az első csók mindent feloldott, könnyedén suhantunk a két várost összekötő úton, gyönyörű tájon át.
Az autóban még terveztük, hogy körbenézünk kicsit, sétálunk egyet kéz a kézben, de az éhség módosította a tervet, lepakoltunk a szobában, és vacsorázni vettük az irányt, gyertyafénnyel, borral, beszélgetéssel.
Gyorsan elszaladt az idő, elég későn jutottunk fel a szobába. Már elmúlt este tíz, de mindketten égtünk a vágytól, mindkettőnket izgatta, ami most történni fog! Mert tudtuk, hogy fog! És pontosan az, amiért jöttünk. Még néhány perc és nem lesz titkunk egymás előtt…
A szobában leültünk az ágy közepére és csak néztük egymást, míg ismét átjárt minket az a vibrálás. Tenyeremmel körbefogtam az arcát, közel húztam magamhoz és megcsókoltam, ő pedig visszacsókolt.
Timi azóta is emlegeti, hogyan tudtam én őt három mozdulattal levetkőztetni úgy, hogy csak a bugyi maradt rajta?! Az volt a negyedik mozdulat, de előtte hagytam, hogy ő is levetkőztessen. Ahogy fogytak a ruhadarabok, úgy lett egyre izgalmasabb és forróbb a helyzet. A végén ketten térdeltünk egymással szemben az ágyon, én boxerben, ő pedig egy fekete tanga bugyiban. Jól láthatóan ágaskodtam a boxerben, és ez odaszögezte Timi tekintetét, és lassan elkezdte simogatni, majd lassan lehúzta rólam az utolsó ruhadarabot. Érezni lehetett, hogy nagyon zavarban van, nehezen boldogul a feladattal, hiszen az ágaskodásom megnehezíti a helyzetét. Volt pasija, de szerintem túl sok hasonló gyakorlatot nem végezhettek. Aztán úrrá lett a problémán, és hirtelen előbukkant a farkam, ott meredt Timire és most is előttem van a pillanat, ahogy mered rá szótlanul és egy nyel nagyot. Sosem mondta el, csak egyszer célzott rá, hogy a pasija sokkal rövidebb és akkor csak arra tudott gondolni, hogy fog ő bírni egy majd kétszer akkorával, mint amivel idáig életében találkozott, amit idáig meglovagolt, érzett magában…
De nem volt ideje tovább gondolkozni, mert megindultam előre, és ahogy csókoltam, hanyatt döntöttem az ágyon. Nem bírtam tovább várni, meztelenül akartam látni őt is! Éreztem, hogy összeszorítja a combját, de engedi is, hogy finoman szétfeszítsem és lehúzzam a bugyiját. Elővillant a szőrös puncija.
Sötét, erőteljes szőre volt, és kidülledő szeméremajkai. Már a látványa is töltve volt vad erotikával, vágyakkal, és kielégületlenséggel. Türelmetlenül, kiéhezve egyből hozzáértem, nem csak játszottam vele, hanem azonnal simogatni kezdtem. Fantasztikusan nedves volt! Később árulta csak el, hogy ez az ő jellemzője, ha felizgul, akkor azonnal csurom nedvesség lesz, elég csak a nadrágján keresztül egy érintés és rögtön csúszkál a bugyijában…
De bármennyire is nedves volt, a zavar nem akart múlni. Próbált úgy fordulni, úgy tenni a lábát, hogy ne láthassam. Szégyenlős, gondoltam, de én már túlságosan is be voltam indulva. Szétfeszítetem a combját és megcsókoltam a punciját. Egy igazi nyelves csók volt, amitől teljesen elalélt, és olyan sóhajokat hallatott, amivel csak még jobban beindított. Szerintem ekkor már azt sem tudta, hogy hol van. Felnéztem és figyeltem az arcát, a vonaglását, miközben az ujjamat érezte a nyelvem helyett, mélyen magában. Először csak egyet, de szintem megőrült, amikor már két ujjal csináltam neki. Odanyúlt két kézzel és fogta a kezemet, és húzta magába, mélyen! Finoman kihúztam az ujjaimat, megfogtam a kezét és félreérthetetlenül úgy irányítottam, hogy ő folytassa, saját magának…
 

Címkék: szex kapcsolat megcsalás szerető

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megistortenhetne.blog.hu/api/trackback/id/tr822867954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása