Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Meg is történhetne

Meg is történhetett volna. Talán meg is történt. Talán meg kellett volna történnie...

Friss topikok

Linkblog

5

2011.05.04. 07:06

szerző: Fényforrás

Néztem, ahogy simogatja magát, közben elővettem egy óvszert, és gyorsan felhúztam, hogy minél előbb benne lehessek.
Fölé hajoltam, a bal kezemen támaszkodtam, míg a jobb kezemmel irányítottam a közeledést. Hirtelen kinyitotta a szemét és mélyen a szemembe nézett, amikor a keze megérezte, hogy ott vagyok a bejáratnál, láttam a szemében a kérdést, hogy „Biztosan most ez fog történni?” De válaszra már nem volt idő. Az arca kéjjel vegyes döbbenetet mutatott! Túl nagy voltam neki, vagy csak túl régen volt már együtt a pasijával, nem tudom. De csak fokozódott, ahogy egyre mélyebbre hatoltam, annyira szűk volt, és bár teljesen nedves, nyálkás volt az izgalomtól, nem volt könnyű volt a mélyére jutni. Emlékszem a hangos nyögésekre, ahogy egyre mélyebben és mélyebben voltam benne, ő pedig csak széttárta a lábait és tűrte, hogy magamévá tegyem...
Közepesen hosszú menet volt, úgy 15-20 percig tarthatott és bebizonyította számomra, hogy Timi – legalábbis ebben az értelemben – még egy félénk kislány, de tehetséges! Jó volt utána mögé bújni és átkarolni csendben, a tenyerembe fogni az apró mellét és érezni a szívverését.
Sokévnyi házasság után megdöbbentő élmény volt érezni, hogy pár perccel az aktus után újra elkezdtem ébredezni. Szerencsére Timi jól vette a jelzéseket és még oda is tolta a csípőjét, finoman mozgatta jobbra, aztán balra, fantasztikus volt!
Majd megfordult, a hátamra fordított és úgy ült rám, hogy közben megcsókolt. A forró csókot gyorsan abbahagyta és megpuszilta az államat, majd elindult lefelé, a nyakamat, mellemet végig, míg végül odatérdelt a combom közé. Finoman lehúzta a gumit és forróságot éreztem, ahogy a szájába vette és a nyelvével körülölelte, nyalogatta és közben a szívta, szívta, miközben a kezével a tövét fogta. Kivette a szájából és végig csókolgatta egyik oldalon le a tövéig, megpuszilta a zacskómat, mindkét golyót, aztán a másik oldalon vissza a végéig és ismét bekapta és mozgatta a fejét, nagyon ügyes volt!
A kezével intett közben, hogy kér egy óvszert, amit alig találtam meg a csöppnyi éjjeliszekrényen. Feltérdelt és rám mosolygott, ahogy kibontotta. Jó volt végig nézni rajta, a karcsú testén, kis mellein, keskeny derekán és a hozzá illő, formás csípőjén. Nem volt túl gyakorlott, de ügyesen beöltöztetett és nem teketóriázott, egyből elkezdett feljebb mászni, hogy meglovagolhasson. Ő is jobb kézzel irányított, de most kihagyta a fokozatosságot. Hatalmas elánnal, egyből beleült teljesen és látszott, ahogy élvezi, mennyire mélyen benne vagyok.
Gyorsan elmentem, pedig már a második orgazmus volt egy órán belül. Viszont rajta nem éreztem hasonlót, bár láttam, hogy nagyon bejön neki a szex, de biztos voltam benne, hogy nem élvezett el.
De csendben feküdtünk egymás karjaiban, nem hoztam fel ezt a témát…
Azt hiszem, mindkettőnknek ugyanaz járhatott a fejünkben: „Most hogyan tovább?” Hiszen bűnbe estünk és igen csak jóleső bűn volt ez! Neki párja van, már évek óta, nekem családom, gyerekekkel, de megbeszéltük előtte, hogy ez csak szex lesz, és csak egyszer. Mindegy! Majd lesz valahogy…
Nem emlékszem, mikor aludtam el. Kimentünk tusolni, aztán összebújtunk, félig rám feküdt, a fejét a vállamra tette, átkarolt és az egyik lábát átvetette az enyémen. Többre nem emlékszem, de nagyon jól aludtam! Talán évek óta először...
Még hajnal volt, amikor felébredtem, akkor már egymás mellett aludtunk, ő összekuporodva az oldalán aludt meztelenül, én pedig hason ébredtem. Először nem tudtam, hol vagyok, de gyorsan összeállt a kép, nem álom! Tényleg megtettük…
Odabújtam hozzá, és átöleltem és éreztem, hogy a férfiasságom újra a csúcson, őrülten kívánom őt. Timi arra ébredt, hogy ott vagyok a bejáratnál vigyázzállásban. Picit megijedt, ahogy felriadt, de ő is gyorsan helyre tette magában a dolgokat és a csípőjét hátra tolva jelezte, hogy jó rendben van, mehet. Fekvő kutyában csináltuk és nem tudtam betelni a szűkösségével! Mintha belül egy erős kéz markolna ott belül… A kezével támasztékot keresett, és tartotta magát, hogy minél mélyebbre juthassak, és ő ellen tudjon tartani. Eleinte lassan csináltuk, de hamar begyorsítottunk, olyan igazi vad és gyors szex lett belőle, nagy élvezéssel a végén, legalábbis részemről.
„Mennyit bírsz te?” Kérdezte utána, amikor átölelve feküdt a vállamon. Kezdett összeállni egy homályos kép az eddigi unalmas és ritka nemi életéről a apró farkú pasijával, akinek nincs túl nagy szexuális étvágya… Kíváncsi lettem volna, hogy mégis, eddig milyen volt a szexuális élete, de inkább csendben maradtam és élveztem, hogy velem van és tetszik neki is ez a helyzet.
Újra bealudtunk és jól tettük, hogy még megérkezésünkkor beállítottuk a telefonjainkat ébresztésre.
Timinek bevallottan ez volt az első szállodai reggelije, és élvezte, hogy kávét hozok neki, sok tejjel, ő pedig mosolyogva hozta nekem a tojásrántottát a hozzávalókkal…
Kicsit eljátszottunk a gondolattal, hogy ez lehetne mindig így, de egyikünk se hozta fel ezt a témát, kínosan ügyeltünk a megállapodásunkra, és inkább élveztük az együttlétet, az autóban fogtuk egymás kezét még akkor is, amikor behajtottunk a cég parkolóházába, ahol épp csak akkora vargabetűt tettünk, hogy úgy tűnjön, otthon felöl érkezünk, ha valakinek az a perverz gondolata támadt volna, hogy minket figyeljen. Utána még volt egy forró búcsúcsók az autóban, miután meggyőződtünk, hogy üres a parkoló szint és elindultunk dolgozni, mintha csak egy autóval érkeztünk volna otthonról. És bár minden alkalommal összenéztünk és láttuk egymás szemében a „Jó volt Veled!” suttogást, szerintem sikerült jól megjátszani, hogy csak munkatársi kapcsolat van közöttünk…

Címkék: szex kapcsolat megcsalás szerető

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megistortenhetne.blog.hu/api/trackback/id/tr662876183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása