Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Meg is történhetne

Meg is történhetett volna. Talán meg is történt. Talán meg kellett volna történnie...

Friss topikok

Linkblog

8

2011.10.19. 06:12

szerző: Fényforrás

Milyen különleges hangulata van, ha a lány a fiú házában tölti a hétvégét!

Nem tudom, miért, de valahogy olyan „rendkívüli”. Talán, mert a rend egy kicsit más, mint ahogy a nők megszokták, talán mert az otthon melegét biztosító fél van idegen környezetben.

Hát itt is megvolt az alkotói rend, de valahogy olyan kellemes volt elnyúlni a kanapén, és átölelni és magamhoz húzni! Láttam, hogy Ő sem a rendet figyeli. Csak élvezte, hogy az érintése milyen kemény reakciókat vált ki belőlem. Mindketten vágytunk a másikra, a simogatást csók követte, aztán még több, hosszabb és érzelmesebb csók, aztán az egész átcsapott egy őrült vetkőzésbe.

Mire feleszméltünk, már a combjai között térdeltem és becsukott szemmel élvezte a nyelvem minden érintését. Csendben volt, de lehetett érezni, hogy élvezi, egyre jobban ellazul és benedvesedik.

Aztán egyszer csak megfogta a fejemet és húzott felfelé, hogy ezt az élvezetet cseréljem le egy kétirányúra. Mintha ezt nem élvezném…

Olyan könnyedén hatoltam be, ahogy talán még sosem eddig, és ahogy széttartotta a lábát, próbáltam minél mélyebbre jutni. A szuszogásán lehetett érezni, hogy épp elég nagy vagyok, talán még egy picivel nagyobb is…

Egyre ütemesebben vette a levegőt, én pedig ütemesen mozogtam benne, szépen lassan, de határozottan. Közben csókolgattam a nyakát, a füle tövétől egészen a válláig. Minden egyes alkalommal intenzívebb lett a lélegzete, ahogy közeledtem a füléhez csókjaimmal.

Végül a halk levegővétel egy hangos szuszogásba csapott át, miközben a teste összerándult és átjárta a gyönyör legmagasabb foka. Én megálltam és próbáltam a mozdulatlanság gyönyörét adni, hogy minél jobban élvezhesse ezt a pillanatot, mint amikor a hegymászó is eléri a kitűzött csúcsot.

Pár perc mozdulatlanság után elhevertünk egymás karjaiban, hogy majd folytatjuk és én is elérem a csúcsot. De Anna másképpen gondolta. Ahogy csókolgatta a nyakamat, a fülembe súgta, hogy menjünk fürdeni. Kicsit értetlenül néztem, így hozzátette: szeretne valamit adni ott.

Megengedtem a vizet, és élveztük a habokat egymással szemben ülve, beszélgettünk, simogattuk egymás lábát. Talán 10 percet tölthettünk így el, mikor feltérdelt a lábaim között, odahajolt, és egy hosszú csók után megfordult és a kád végén támaszkodva térdelt előttem, és szinte kínálta a fenekét nekem!

Én pedig próbáltam felfogni, hogy azt kapom tőle, amit eddig senkinek sem akart adni, amit nem tekintett szexnek.

Lehet, hogy a tudósok tudják a választ, de számomra rejtély, hogy miért olyan fantasztikus a szexnek ez a formája, de az. Talán pont azért, mert olyant ad az ember, ami másra való, talán mert ez még szűkebb, de valószínűleg a bizalom miatt, amit el kell érni ahhoz, hogy ezt adni és kapni tudja az ember. Máskülönben csak egy fizetős szolgáltatás az egész.

Eltartott egy ideig, míg behatoltam, szerettem volna elkerülni a fájdalmat, a negatív érzéseket. Egy szóval tökéletesnek szerettem volna ezt az alkalmat. Azt hiszem, ezt sikerült is megközelítenünk!

2-3 próbálkozás után szépen lassan, egyre mélyebbre kerültem és az egész nagyon rövid ideig tartott. Hamar éreztem, hogy közeledek a csúcshoz és meg sem próbáltam késleltetni, csak élveztem, hogy a gyönyör átjár, ahogy a bizsergés a hatalmába kerít és a végén egy pontban elengedem magam!

Hosszú és csodás élvezés volt, ahogy lüktetve újra és újra összerándultam. És a végső megnyugvást Anna hozta el, ahogy mosolyogva hátra pillantott, amiből tudtam, ez neki is nagyon jó volt!

Még egy picit élveztem a helyzetemet, aztán szétváltunk, és visszaültünk a kádba. Ragyogott az arcunk, csillogtak a szemeink!

Csodálatos volt! És most már tudom, én vagyok az az egy! 

Címkék: szex kapcsolat

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megistortenhetne.blog.hu/api/trackback/id/tr43313558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása