Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Meg is történhetne

Meg is történhetett volna. Talán meg is történt. Talán meg kellett volna történnie...

Friss topikok

Linkblog

9

2011.10.19. 06:41

szerző: Fényforrás

Meglepő dolgok tudnak történni, ha egy pár elkezd a volt kapcsolatairól beszélni…

Nálunk Anna Lacija okozta a meglepetést, bár először a két ott ácsingózó másik pasira tippeltem volna.

Egyikük már régóta fűzte Annát, még előttem, de valahogy mindig eltűnt, mire egy forró éjszaka körvonalazódott volna. Pedig megvolt rá az igény…

A másik meg igazi ugatós kutya volt, aki csak harapni nem bír. Pedig meg is próbálták, de a fontos pillanatban lehangoló élményt tudtak csak nyújtani...

Laci viszont nem állt sorba. Anna már régről ismerte, jó a viszony, de mindig húzták egy kicsit egymást, hogy Laciék bevennék Annát harmadiknak.

A sors úgy alakította, hogy nem lett hármas, viszont lett helyette egy négyes, ami csak egy látogatásnak indult, aztán egy ott alvós, igyunk egy kis bort beszélgetéssé nőtte ki magát.

Azt hiszem ott kezdett el nyilvánvaló lenni, hogy itt többre is van igény, amikor mindenki a másik párja mellett kötött ki. De az azért kellett hozzá, hogy a konyhában, kettesben összefutva, egy forró csók közben megbeszéljük, hogy mindketten tudjuk, itt mi történhet és megerősítettük egymást, hogy mindketten akarjuk, és feltétlenül bízunk a másikban.

Persze az összepillantások közben is megvoltak, hogy meg tudjunk állni, ha szükséges, de minden helyzetben megnyugtató tovább volt a tekintetekben.

Akkor is, amikor Anna Laci ölébe ült, amikor levette Anna melltartóját és akkor is, amikor Emma ült az én ölembe szintén már szinte teljesen meztelenül.

Utána már csak a szexpartnerre koncentráltunk, tudtuk, hogy a másik is ezt teszi, és reméltem, hogy Annának is olyan jó, mint nekem.

Emmát könnyű volt kielégíteni. Ahogy az ölembe ült és magába engedett, szinte azonnal eljutott a csúcsra! Talán, ha 2 perc volt az egész… Még egy kicsit úgy maradtunk, aztán semmi. Gondoltam, majd újra elkezd mozogni, hogy nekem is jó legyen, vagy leszáll és elém térdelve a szájába vesz, de semmi.

Aztán, mikor inkább odamentünk Laciékhoz rá kellett jönnöm, hogy valószínűleg 2 percnél hosszabb élménye eddig még sosem volt. Laci is már elélvezetett rég, csak Anna még nem szállt le róla, talán reménykedett egy második lehetőségben…

Nem volt második lehetőség!

Odatérdeltem Anna mögé úgy, hogy Laci alatta volt, kivettem belőle Laci puha farkát és én léptem a helyére, keményen. Azt hiszem, csak Laci érezhette kényelmetlenül magát, Emma inkább döbbenten nézte, hogy ezt így is lehet…

Fogtam Anna derekát és húztam magam felé,Ő pedig élvezte, ahogy benne vagyok! Laci pedig simogatta a mellét, Anna pedig megcsókolta. Gyorsan eljuttattuk Annát a csúcsra, de így is jóval hosszabb volt, mint Emmával.

Nagyon nagyot élvezett, és utána szinte egyből jelzett, hogy folytassam, most én jövök. Én pedig jöttem! Ismét sikerült egy újabb csúcsot túlszárnyalni, amiről azt gondolja az ember, ennél nagyobbat élvezni már nem lehet...

Utána kicsit furcsa volt négyesben lenni úgy, hogy tudjuk, a másik milyen. Szerencsére a bor segített mindent megbeszélni, kibeszélni, és azt gondolom, hogy Laciék kapták a legtöbbet ettől az estétől. Összebújtak és most már tudták, hogy másképpen is lehet ezt csinálni.

Mi pedig eldöntöttük, hogy máskor is meglátogatjuk őket, ha meghívnak. Majd vizsgáztatjuk őket...

Címkék: szex kapcsolat gruppen többesben

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megistortenhetne.blog.hu/api/trackback/id/tr473313576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása